838 gösterim
14,00 viral puan
Fenerbahçe'nin saçma sapan gidişatı.
Türkiye 1. Ligde ilk devre bitti. Şu anki yazımda ise yaz boyunca yıldız oyuncularla kadrosunu süsleyen Fenerbahçe'den bahsetmek istiyorum. Belki de kesinlikle şampiyon olur dediğimiz takım gerçekten kötü bir gidişte. Bunun en büyük sorumlusu ise tek golün üzerine yatan Vitor PEREİRA . Hocayı suçlamak gibi bir derdim yok ama tek golün üzerine yattığı için takım çoğu maçı kazanamıyor.